.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئيس جدید اداره كار و امور اجتماعي گنبد

طي مراسمي رئيس جديد اداره كار و امور اجتماعي شهرستان گنبدكاووس معرفي شد.

در اين مراسم كه با حضور غلامعلي سوسرايي فرماندار شهرستان گنبدكاووس و كاركنان اداره كارو امور اجتماعي برگزار شد، از زحمات و خدمات سعيد نكوب، دبير ستاد اشتغال و رئيس سابق اداره كار و اموراجتماعي گنبدكاووس تقدير و محمدرضا پياده‌كوهسار به عنوان رئيس جديد اداره كار و امور اجتماعي اين شهرستان معرفي شد.
فرماندار شهرستان گنبدكاووس در اين مراسم از زحمات سعيدنكوب در دوران تصدي مديريت اداره كار و امور اجتماعي و دبيري ستاد اشتغال اين شهرستان قدرداني كرد.
سوسرايي در اين مراسم با گراميداشت هفته دفاع مقدس و ارج نهادن به مقام شامخ شهيدان اسلام در طول تاريخ به ويژه شهداي هشت سال دفاع مقدس گفت: كشور ايران در حال حاضر تنها 30 درصد از خاك ايران تاريخي است كه 70 درصد آن در طول حكوت پادشاهان اعصار مختلف تجزيه شده است.
وي با بيان جانفشاني‎هاي رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و تشريح جاه‎طلبي‎هاي صدام عليه ايران گفت: به بركت خون شهدا و رشادت رزمندگان عزيز و رهبري امام راحل، دشمن نتوانست حتي يك وجب از خاك ايران را در هشت سال جنگ تحميلي از ايران جدا كند.
سوسرايي افزود: امروز بعد از30 سال دشمن به دنبال اين است كه با تشديد مسائل قومي و مذهبي و اختلاف نظام را از درون دچار شكست كند اما با رهنمودهاي مقام معظم رهبري و بصيرت مردم و حضور مقتدرانه دولت امروز شاهد پيشرفت‌هاي بزرگي در عرصه منطقه‎اي و جهاني هستيم و حالا ايران اسلامي داراي پيشرفت‌هاي علمي و هسته‎اي و فناوري است كه تنها در اختيار عده معدودي از كشورهاي جهان است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.06 seconds.